W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Wydziale Infrastruktury

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru W wyniku przeprowadzonego naboru na specjalistę w Wydziale Infrastruktury Komisja nie zdecydowała się na rekomendowanie żadnego z kandydatów do zatrudnienia. Komisja po przeprowadzeniu testu i rozmowy kwalifikacyjnej stwierdziła, że żaden z kandydatów nie posiada odpowiedniej wiedzy w wymaganym zakresie oraz nie spełnia oczekiwań pracodawcy.
W związku z powyższym przedkładam informację o pozostawieniu konkursu bez rozstrzygnięcia.
Szczegóły
Stanowisko Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Wydziale Infrastruktury
Miejsce pracy Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel (pokój nr 1)
Status rozstrzygnięte

BURMISTRZ ŚMIGLA 
ogłasza 
nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Wydziale Infrastruktury



Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel 

I. Stanowisko urzędnicze: Specjalista w Wydziale Infrastruktury


II. Wymagania niezbędne: 
● posiadanie wykształcenia wyższego administracyjnego albo technicznego;
● udokumentowanie co najmniej 2 lat stażu pracy; 
● posiadanie obywatelstwa polskiego; 
● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 
● posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku; 
● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
● posiadanie nieposzlakowanej opinii; 
● stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
● bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznych, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o drogach publicznych;
● wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu gminnego.

III. Wymagania dodatkowe: 
● umiejętność interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących ustawy o drogach publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego
● zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy;
● samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność; 
● umiejętność pracy w zespole oraz skutecznej komunikacji; 
● znajomość języka obcego;
●biegła znajomość pakietu MS – OFFICE
●znajomość programu AutoCad
● prawo jazdy kat. B; 
● odporność na stres. 

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
Zakres obowiązków: 
1) Przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku;
2) Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego;
3) Uzgadnianie lokalizacji zjazdów oraz lokalizacji urządzeń nie związanych z potrzebami ruchu drogowego;
4) Współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych w odniesieniu do dróg przebiegających przez gminę.
5) Opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów pod kątem zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi.
6) Przygotowanie organizacji ruchu na drogach gminnych
7) Nadzorowanie inwestycji gminnych
8) Współudział przy opracowaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu gminy
9) Przygotowywanie planów wraz z szacowaniem kosztów w zakresie budowy i remontów dróg będących własnością gminy
10) Przygotowanie na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych bądź własnych opracowań, materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań w procedurze zamówień publicznych na wybór wykonawców robót, dostaw i usług
11) Koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych w zakresie drogownictwa
12) Kontrolowanie realizacji, rozliczanie, sporządzanie sprawozdań oraz przekazywanie do eksploatacji  zadań inwestycyjno-remontowych w zakresie drogownictwa

V. Warunki pracy na stanowisku: 
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel 
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
3) wymiar czasu pracy: pełen etat 

VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert: 
1) Kwestionariusz osobowy, 
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy, 
3) oświadczenie: 
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
- oświadczenie kandydata, stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, 
4) podpisana klauzula informacyjna,
5) podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych na cele obecnej rekrutacji,
6) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp. 

VII. Termin i miejsce składania dokumentów: 
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 30 września  2024 roku w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko Specjalisty w Wydziale Infrastruktury - nie otwierać ”: 

a) osobiście w godzinach pracy urzędu, 
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego). 

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 5186 906

VIII. Informacje dodatkowe: 
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%. 
2) Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowani telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla. 
4) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone za pośrednictwem poczty. 


Śmigiel, 13.09.2024 r.

                                                                                                   Sekretarz

                                                                                               /-/ Marcin Jurga

                                                                                                          

Załączniki

Powiadom znajomego