W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty w Wydziale Infrastruktury

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Joanna Los, Śmigiel
Uzasadnienie wyboru W wyniku przeprowadzonego naboru w formie testu i rozmowy kwalifikacyjnej na specjalistę w Wydziale Infrastruktury Urzędu Miejskiego Śmigla, Komisja wyłoniła kandydata do zatrudnienia Panią Joannę Los. Komisja po przeprowadzeniu testu i rozmowy kwalifikacyjnej stwierdziła, że Pani Joanna Los spełnia wszystkie niezbędne wymagania wymienione w ogłoszeniu oraz posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do pracy na powyższym stanowisku
Szczegóły
Stanowisko Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty w Wydziale Infrastruktury
Miejsce pracy Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
Status rozstrzygnięte

Informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie:
https://bip.smigiel.pl/artykul/83/1324/klauzula-informacyjna


BURMISTRZ ŚMIGLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty
w Wydziale Infrastruktury


Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel

I. Stanowisko urzędnicze: specjalista w Wydziale Infrastruktury

II. Wymagania niezbędne:
● posiadanie wykształcenia wyższego administracyjnego albo technicznego;
● udokumentowanie co najmniej 2 lat stażu pracy;
● posiadanie obywatelstwa polskiego;
● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
● posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
● posiadanie nieposzlakowanej opinii;
● stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
● bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznych, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, prawa budowlanego;
● wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu gminnego.

IV. Wymagania dodatkowe:
● umiejętność interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących ustawy o drogach publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego
● zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy;
● samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność;
● umiejętność pracy w zespole oraz skutecznej komunikacji; ● znajomość języka obcego;
● biegła znajomość pakietu MS – OFFICE
● biegła znajomość programu AutoCad
● prawo jazdy kat. B;
● odporność na stres.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres obowiązków:
1) Przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku;
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie:
https://bip.smigiel.pl/artykul/83/1324/klauzula-informacyjna
2) Zapewnienie i nadzór nad właściwym stanem technicznym gminnych obiektów użyteczności publicznej;
3) Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją, kontrolą i rozliczaniem zadań inwestycyjno – remontowych w obiektach będących własnością gminy;
4) Ustalanie zakresów rzeczowych robót, sporządzanie, zlecanie lub weryfikacja kosztorysów inwestorskich oraz innych niezbędnych dokumentacji w celu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
5) Przygotowanie na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych bądź własnych opracowań, materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań w procedurze zamówień publicznych na wybór wykonawców robót, dostaw i usług w zakresie obiektów użyteczności publicznej, infrastruktury technicznej i urządzeń sportowo-rekreacyjnych;
6) Wybór wykonawców robót, usług i dostaw w zakresie obiektów użyteczności publicznej, infrastruktury technicznej i urządzeń sportowo-rekreacyjnych poza procedurą zamówień publicznych;
7) Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla nieruchomości prowadzonych przez Urząd;
8) Sporządzanie sprawozdań i analiz okresowych dotyczących realizowanych zadań;
9) Współudział przy opracowaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu gminy.


V. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel,
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: ½ etatu, umowa o pracę, praca w podstawowym systemie czasu pracy,
4) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.


VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
3) oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o cieszeniu się nieposzlakowaną opinią,
4) podpisana klauzula informacyjna,
5) podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych na cele obecnej rekrutacji,
6) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe, kwalifikacje itp.
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie:
https://bip.smigiel.pl/artykul/83/1324/klauzula-informacyjna


VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do 23 grudnia 2021 roku w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty w Wydziale Infrastruktury - nie otwierać”: a) osobiście w godzinach pracy urzędu,
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 5186 906.

VIII. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
2) Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowani telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. 3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla. 4) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone za pośrednictwem poczty.
Śmigiel, 9.12.2021 r.

Burmistrz Śmigla
/-/ Małgorzata Adamczak

Załączniki

Powiadom znajomego