KARTA INFORMACYJNA URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA - wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury
KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA
|
|
PROCEDURA WO-02 |
Wydanie poświadczonego urzędowo odpisu z Rejestru Instytucji Kultury dla których organizatorem jest Gmina Śmigiel |
Wymagane dokumenty: |
Wniosek o wydanie odpisu z rejestru kultury |
Kto może załatwić sprawę: |
Każdy, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie. |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Wydział Organizacyjny Urząd Miejski Śmigla Pl. Wojska Polskiego 6 64-030 Śmigiel Pok. 21 Tel. 655186 911 |
Termin załatwienia sprawy: |
14 dni od dnia otrzymania wniosku |
Opłaty: |
5 zł za każdą pełną lub zaczętą stronę |
Tryb odwoławczy: |
brak |
Podstawa prawna: |
- Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. - Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o opłacie skarbowej. |
Dodatkowe informacje: |
- |
Data aktualizacji i osoba sporządzająca: |
15.06.2018 r. Anita Kasperska |
Druki: |
1. Wniosek 2. Klauzula |