Dokonanie zmian we wpisie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Organizacyjny – WO |
KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA |
|
PROCEDURA WPP-02 |
Dokonanie zmian we wpisie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. |
I. Wymagane dokumenty: |
1. Wniosek o dokonanie zmian.
|
II. Kto może załatwić sprawę: |
1. Przedsiębiorca lub rolnik, który świadczy usługi hotelarskie w innym obiekcie – niebędącym obiektem hotelarskim i jest wpisany do ewidencji. |
III. Miejsce załatwienia sprawy: |
Wydział Organizacyjny Urząd Miejski Śmigla Pl. Wojska Polskiego 6 64-030 Śmigiel Pok. 21 Tel. 655186 911 |
IV. Termin załatwienia sprawy: |
Bez zbędnej zwłoki. |
V. Opłaty: |
brak |
VI. Tryb odwoławczy: |
brak |
VII. Podstawa prawna: |
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211). Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017 r. poz. 2166). |
VIII. Dodatkowe informacje: |
brak |
IX. Data aktualizacji i osoba sporządzająca: |
13.07.2021 r. Anita Kasperska |
X. Druki: |
Wniosek
|