Dokonanie wpisu do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Organizacyjny – WO |
KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA |
|
PROCEDURA WPP-02 |
Dokonanie wpisu do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. |
I. Wymagane dokumenty: |
1. Wniosek o dokonanie wpisu 2. Nr NIP oraz w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do CEIDG, 3. Oświadczenie o prowadzonym gospodarstwie rolnym (rolnicy). 4. Opinia właściwego miejscowo państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającej spełnienie w obiekcie wymagań sanitarnych, określonej w § 4 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2166). |
II. Kto może załatwić sprawę: |
1. Przedsiębiorca, który zamierza świadczyć usługi hotelarskie w innym obiekcie – niebędącym obiektem hotelarskim. 2. Rolnik, który zamierza świadczyć usługi hotelarskie w gospodarstwie rolnym |
III. Miejsce załatwienia sprawy: |
Wydział Organizacyjny Urząd Miejski Śmigla Pl. Wojska Polskiego 6 64-030 Śmigiel Pok. 21 tel. 655186 911 |
IV. Termin załatwienia sprawy: |
Bez zbędnej zwłoki. W przypadku złożenia niekompletnego zgłoszenia burmistrz wyznacza termin 7 dni na uzupełnienie braków. |
V. Opłaty: |
brak |
VI. Tryb odwoławczy: |
Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na odmowę rozpatrzenia wniosku (wydaną w formie informacji o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania z powodu nie uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia wezwania do usunięcia braków formalnych wniosku). W pozostałych przypadkach do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. |
VII. Podstawa prawna: |
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211) |
VIII. Dodatkowe informacje: |
brak |
IX. Data aktualizacji i osoba sporządzająca: |
13.07.2021 r. Anita Kasperska |
X. Druki: |
1. Wniosek:
2. Oświadczenie o prowadzonym gospodarstwie rolnym.
3. Klauzula informacyjna.
|