Ustalenie numeru porządkowego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Zamówień Publicznych i Planowania Przestrzennego - WZP |
KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA |
|
PROCEDURA WZP.6624 |
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO |
Wymagane dokumenty: |
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości. 2. Dokument potwierdzający tytuł własności nieruchomości |
Kto może załatwić sprawę: |
Właściciel lub użytkownik wieczysty. |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Wydział Zamówień Publiczny i Planowania Przestrzennego, pok. nr 6, tel. 65 5186904 |
Termin załatwienia sprawy: |
Do 14 dni licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku. |
Opłaty: |
Nie podlega |
Tryb odwoławczy: |
Nie przysługuje |
Podstawa prawna: |
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.) 2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r., poz. 125) |
Dodatkowe informacje: Czynności urzędowe związane z ustaleniem numeru porządkowego nieruchomości przeprowadza się na wniosek właściciela nieruchomości. W uzasadnionych przypadkach, jeżeli istniejąca numeracja nie jest zgodna z obowiązującymi przepisami i/lub nie spełnia swojej porządkowej funkcji, zmiana numeracji może nastąpić z urzędu. |