W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

ZP.7011.8.2019.MSz

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Remont zabytkowego muru cmentarza poewangelickiego przy ul. Kościańskiej w Śmiglu".
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy ZP.7011.8.2019.MSz
Zamawiający Gmina Śmigiel
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe o cenę
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Poniżej 30 tys. euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski Śmigla, Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel, pokój nr 18
unieważnienie

Ogłoszenie o unieważnieniu w załączniku. 

Postępowanie unieważniono zgodnie z Zarządzeniem Nr 142/16 Burmistrza Śmigla z dnia 08 lutego 2016 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.    

Załączniki

Powiadom znajomego