Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

ZP.7011.15.2018.MSz

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Śmigla w 2019 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.7011.15.2018.MSz
Zamawiający Gmina Śmigiel
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe o cenę
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia Poniżej 30 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku. 

Załączniki

Powiadom znajomego