W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Finansów, Budżetu i Windykacji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Wiktoria Jakubowska, zam. Stare Bojanowo
Uzasadnienie wyboru W wyniku przeprowadzonego naboru w formie testu i rozmowy kwalifikacyjnej na referenta w Wydziale Finansów, Budżetu i Windykacji, Komisja wyłoniła kandydatkę do zatrudnienia Panią Wiktorię Jakubowską. Komisja po przeprowadzeniu testu i rozmowy kwalifikacyjnej stwierdziła, że Pani Wiktoria Jakubowska spełnia wszystkie niezbędne wymagania wymienione w ogłoszeniu oraz posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do pracy na powyższym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Finansów, Budżetu i Windykacji
Miejsce pracy Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
Status rozstrzygnięte

BURMISTRZ ŚMIGLA 
ogłasza 
nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta

w Wydziale Finansów, Budżetu i Windykacji



Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel 

I. Stanowisko urzędnicze:  referent w Wydziale Finansów, Budżetu i Windykacji 

II. Wymagania niezbędne: 
1. posiadanie wykształcenia wyższego;
2. udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku księgowym w jednostce samorządu terytorialnego;
3. posiadanie obywatelstwa polskiego;
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
9. bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości i finansów publicznych;
10.  wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu gminnego.

III. Wymagania dodatkowe:
1. biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office;
2. dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi programów finansowo - księgowych, w tym Besit@;
3. umiejętność stosowania aktów prawnych;
4. zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy;
5. samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, odporność na stres;
6. umiejętność pracy w zespole oraz skutecznej komunikacji.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres obowiązków: 
1. przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku;
2. prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetyka i analityka) jednostki – Urzędu; 
3. prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej zaangażowania wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym danego roku budżetowego oraz wydatków przyszłych lat;
4. dokonywanie analiz w zakresie dokonywania wydatków do wysokości planu;
5. kontrola i analiza sprawozdań sporządzanych przez jednostki organizacyjne gminy w zakresie wydatków;
6. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań jednostkowych w zakresie dochodów i  wydatków;
7. wykonywanie wstępnej i bieżącej kontroli legalności dokumentacji budżetowej;
8. rozliczanie i kontrola dotacji udzielanych z budżetu gminy;
9. wystawianie faktur;
10. prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym, w tym ewidencji i rozliczenia z tytułu podatku VAT;
11. współpraca z pracownikami w zakresie rozliczania i uzgadniania inwentaryzacji okresowej oraz weryfikacji sald.

V. Warunki pracy na stanowisku:
1. miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel, 
2. rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
3. wymiar czasu pracy: pełen etat, umowa o pracę, praca w podstawowym systemie czasu pracy, w godzinach od 7:00 do 16:00 w poniedziałki, od 7:00 do 15:00 od wtorku do czwartku, od 7:00 do 14:00 w piątki,
4. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.
 

VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy (kopie świadectw pracy, oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu), 
3. oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
- stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o cieszeniu się nieposzlakowaną opinią, 
4. podpisana klauzula informacyjna,
5. podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych na cele obecnej rekrutacji,
6. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe, kwalifikacje itp. 

VII. Termin i miejsce składania dokumentów: 
Dokumenty należy składać w terminie do 14 lutego 2024 roku w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta w Wydziale Finansów, Budżetu i Windykacji  - nie otwierać”: 
a) osobiście w godzinach pracy urzędu, 
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego). 
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 5186 906.

VIII. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%. 
2) Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowani telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla. 
4) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone za pośrednictwem poczty. 

Załączniki

Powiadom znajomego