W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Dokonanie zmian we wpisie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie

KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA

PROCEDURA WPP-02

Dokonanie zmian we wpisie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.

I. Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o dokonanie zmian.
2. Dokumenty potwierdzające zmianę – jeśli takie są.

 

II. Kto może załatwić sprawę:

1. Przedsiębiorca lub rolnik, który świadczy usługi hotelarskie w innym obiekcie – niebędącym obiektem hotelarskim i jest wpisany do ewidencji.

III. Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Organizacyjny

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6

64-030 Śmigiel

Pok. 21

Tel. 655186 911

IV. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki.

V. Opłaty:

brak

VI. Tryb odwoławczy:

brak

VII. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211). Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r.  w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017 r. poz. 2166).

VIII. Dodatkowe informacje:

brak

IX. Data aktualizacji i osoba sporządzająca:

13.07.2021 r. Anita Kasperska

X. Druki:

Wniosek

Załączniki

Powiadom znajomego