W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Dokonanie wpisu do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie

KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA

PROCEDURA WPP-02

Dokonanie wpisu do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.

I. Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o dokonanie wpisu

2. Nr NIP oraz w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do CEIDG,

3. Oświadczenie o prowadzonym gospodarstwie rolnym (rolnicy).

4. Opinia właściwego miejscowo państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającej spełnienie w obiekcie wymagań sanitarnych, określonej w § 4 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2166).

II. Kto może załatwić sprawę:

1. Przedsiębiorca, który zamierza świadczyć usługi hotelarskie w innym obiekcie – niebędącym obiektem hotelarskim.

2. Rolnik, który zamierza świadczyć usługi hotelarskie w gospodarstwie rolnym

III. Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Organizacyjny

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6

64-030 Śmigiel

Pok. 21

tel. 655186 911

IV. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki. W przypadku złożenia niekompletnego zgłoszenia burmistrz wyznacza termin 7 dni na uzupełnienie braków.

V. Opłaty:

brak

VI. Tryb odwoławczy:

Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na odmowę rozpatrzenia wniosku (wydaną w formie informacji o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania z powodu nie uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia wezwania do usunięcia braków formalnych wniosku). W pozostałych przypadkach do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

VII. Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r.  w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017 r. poz. 2166).

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.).

VIII. Dodatkowe informacje:

 brak

IX. Data aktualizacji i osoba sporządzająca:

13.07.2021 r. Anita Kasperska

X. Druki:

1. Wniosek:
2. Oświadczenie o prowadzonym gospodarstwie rolnym.
3. Klauzula informacyjna.

Załączniki

Powiadom znajomego