W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Ustalenie numeru porządkowego

KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA

PROCEDURA

WZP.6624

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.

2. Dokument potwierdzający tytuł własności nieruchomości

Kto może załatwić sprawę:

Właściciel lub użytkownik wieczysty.

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Zamówień Publiczny i Planowania Przestrzennego,  pok. nr 6, tel. 65 5186904

Termin załatwienia sprawy:

Do 14 dni licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Opłaty:

Nie podlega

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.)

2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r., poz. 125)

Dodatkowe informacje: Czynności urzędowe związane z ustaleniem numeru porządkowego nieruchomości przeprowadza się na wniosek właściciela nieruchomości. W uzasadnionych przypadkach, jeżeli istniejąca numeracja nie jest zgodna z obowiązującymi przepisami i/lub nie spełnia swojej porządkowej funkcji, zmiana numeracji może nastąpić z urzędu.

Załączniki

Powiadom znajomego