W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Wniosek o wydanie zaświadczenia z mpzp lub studium

KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA
PROCEDURA 

WZP.6727
Wniosek o wydanie zaświadczenia ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego
Kto może załatwić sprawę: Każda zainteresowana osoba
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Zamówień Publicznych i Planowania Przestrzennego, pok. nr 6, tel. 65 655186904
Termin załatwienia sprawy: Do 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Opłaty: Opłata skarbowa: za wydanie zaświadczenia ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego: 17,00 zł. 

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 ze zm.).
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje
Podstawa prawna: art. 30 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
(Dz. U.  z 2020 r. poz. 293 ze zm.)

Załączniki

Powiadom znajomego