W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Zarządzenie nr 528/22

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Śmigla
z dnia
w sprawie powołania Komisji do zaopiniowania ofert na wykonanie zadań publicznych Gminy Śmigiel w 2023 roku przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego
Zarządzenie Nr 528/22
Burmistrza  Śmigla
z dnia 21 grudnia 2022 r.
 
w sprawie powołania Komisji do zaopiniowania ofert na wykonanie zadań publicznych Gminy Śmigiel w 2023 roku przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego

 

            Na podstawie art. 15 ust. 2b z dnia 24 kwietnia 2003r o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1327 ze zm.) i uchwały Rady Miejskiej Śmigla Nr LIII/432/2022 z dnia 27 października 2022 r., zarządzam co następuje:

 

  • 1

Powołuję Komisję do zaopiniowania ofert na wykonanie w 2023 roku przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego zadań Gminy Śmigiel w składzie:

  1. Katarzyna Szady – przewodniczący,
  2. Ewa Klecha – członek,
  3. Michał Majer – członek,
  4. Julia Szymańska – członek,
  5. Monika Tomaszewska – członek.

 

  • 2
Wykonanie zadania powierza się Wydziałowi Organizacyjnemu.
  • 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Śmigla

/-/ Małgorzata Adamczak

Powiadom znajomego