KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA

PROCEDURA WPP-02

Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.

I. Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.

2. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.

 

II. Kto może załatwić sprawę:

Przedsiębiorca lub rolnik, który posiada wpis do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.

 

III. Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Organizacyjny

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6

64-030 Śmigiel

Pok. 21

Tel. 655186 911

IV. Termin załatwienia sprawy:

W terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku

V. Opłaty:

Opłata skarbowa - 17 zł

VI. Tryb odwoławczy:

brak

VII. Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211)

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r.  w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017 r. poz. 2166).

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. 2020 poz. 1546)

VIII. Dodatkowe informacje:

brak

IX. Data aktualizacji i osoba sporządzająca:

13.07.2021 r. Anita Kasperska

X. Druki:

Wniosek


Załączniki:

wniosek_o_zaswiadczenie