KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA

PROCEDURA

WZP.6624

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.

2. Dokument potwierdzający tytuł własności nieruchomości

Kto może załatwić sprawę:

Właściciel lub użytkownik wieczysty.

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Zamówień Publiczny i Planowania Przestrzennego,  pok. nr 6, tel. 65 5186904

Termin załatwienia sprawy:

Do 14 dni licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Opłaty:

Nie podlega

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.)

2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r., poz. 125)

Dodatkowe informacje: Czynności urzędowe związane z ustaleniem numeru porządkowego nieruchomości przeprowadza się na wniosek właściciela nieruchomości. W uzasadnionych przypadkach, jeżeli istniejąca numeracja nie jest zgodna z obowiązującymi przepisami i/lub nie spełnia swojej porządkowej funkcji, zmiana numeracji może nastąpić z urzędu.



Załączniki:

Karta informacyjna - USTALENIE NUMERU PORZADKOWEGO