KARTA INFORMACYJNA – URZĄD MIEJSKI ŚMIGLA
PROCEDURA WO-02 Dokonanie zmian wpisu w Rejestrze Instytucji Kultury dla których organizatorem jest Gmina Śmigiel
1. Wymagane dokumenty: 1. Wniosek dokonanie zmian wpisu w rejestrze kultury
2. Dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w rejestrze
2. Kto może załatwić sprawę: Dyrektor instytucji kultury lub osoba przez niego upoważniona
3. Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Organizacyjny

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6

64-030 Śmigiel

Pok. 21

Tel. 655186 911
4. Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie po złożeniu wniosku z niezbędnymi dokumentami
5. Opłaty: brak
6. Tryb odwoławczy: brak
7. Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. 
w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
8. Dodatkowe informacje: -
9. Data aktualizacji i osoba sporządzająca: 18.06.2018 r. Anita Kasperska
10. Druki: Wniosek


Załączniki:

Wniosek o dokonanie zmian wpisu w rejestrze