W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053
Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Dowody osobiste, Ewidencja Ludności i Urząd Stanu Cywilnego

XML A zmniejsz tekst na stronie A domyślna wielkość tekstu na stronie A powiększ tekst na stronie

Zaświadczenie z rejestru mieszkańców lub rejestru zamieszkania cudzoziemców

Urząd Miejski Śmigla wydaje na wniosek zaświadczenia z prowadzonych przez siebie rejestrów: mieszkańców lub zamieszkania cudzoziemców. Mogą się zdarzyć okoliczności, w których będziesz zobowiązany przedstawić zaświadczenie z rejestru mieszkańców lub rejestru zamieszkania cudzoziemców, dotyczące...

Zaświadczenie z Rejestru Dowodów Osobistych

Dane każdej osoby, która posiada dowód osobisty, są przetwarzane w Rejestrze Dowodów Osobistych. Jeśli potrzebujesz zaświadczenia, które będzie zawierało informacje o Twoich danych, znajdujących  się w Rejestrze Dowodów Osobistych, możesz wystąpić z wnioskiem do dowolnego urzędu gminy. Pamiętaj, że...

Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Każdy, kto przebywa w Polsce, zobowiązany jest zameldować się w miejscu pobytu stałego lub czasowego. Mogą się jednak zdarzyć pewne sytuacje, w których zameldowanie nie będzie możliwe w zwykłym trybie tj. "przy okienku w urzędzie", np. gdy nie masz możliwości, aby właściciel mieszkania lub domu, w którym mieszkasz potwierdził swoim...

Zameldowanie na pobyt stały i czasowy trwający ponad 3 miesiące

Każdy, kto ma polskie obywatelstwo i mieszka w Polsce, powinien pamiętać o obowiązku meldunkowym. Masz 30 dni na zgłoszenie nowego miejsca zamieszkania (licząc od dnia przybycia do tego miejsca). Jeśli mieszkasz pod konkretnym adresem i zamierzasz tam mieszkać na stałe - zamelduj się tam na pobyt stały. Jeśli tymczasowo mieszkasz pod innym...

Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały i czasowy

Cudzoziemiec - obywatel innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, który przebywa w Polsce dłużej niż 3 miesiące, musi się zameldować. Pozostali cudzoziemcy mają obowiązek zameldowania się jeżeli ich pobyt jest dłuższy niż 30 dni. Jeśli jesteś obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa EFTA lub Szwajcarii albo...

Wymeldowanie

Każdy, kto opuszcza swoje miejsce pobytu stałego musi wymeldować się z miejsca dotychczasowego zameldowania na pobyt stały. Podobnie jest w przypadku wyprowadzki z miejsca pobytu czasowego - jeżeli osoba wyprowadzi się przed upływem zadeklarowanego terminu pobytu, musi ten fakt zgłosić w urzędzie. Zgłoszenia wymeldowania można dokonać...

Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Urząd Miejski Śmigla udostępnia w trybie jednostkowym dane z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL. Przez dane jednostkowe rozumie się informacje dotyczące jednej osoby lub imion i nazwisk wszystkich osób zameldowanych pod jednym adresem. Do korzystania z nich są uprawnione m.in. organy administracji publicznej, sądy i...