Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

tel.: (+48) 65 518 00 03
fax: (+48) 65 518 98 23

email: urzadmiejski@smigiel.pl

NIP: 6981067425

REGON: 000530880

Gmina Śmigiel

Pl. Wojska Polskiego 6
64-030 Śmigiel

NIP: 6981722462

REGON: 411050557

TERYT: 3011053

Ogłoszenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi „Programu współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025”.

Burmistrz Śmigla zaprasza wszystkie zainteresowane organizacje pozarządowe do wzięcia udziału w konsultacjach projektu
„Programu współpracy Gminy Śmigiel  z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025”
 
Określa się:
1) termin rozpoczęcia konsultacji na dzień 31 października 2024 r.,
2) termin zakończenia konsultacji na dzień 18 listopada 2024 r.,
3) zasięg terytorialny przeprowadzanej konsultacji – Gmina Śmigiel.


Ustala się pisemny tryb zgłaszania opinii - papierowo na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na adres mmajer@smigiel.pl.

 
Konsekwencją przeprowadzonych konsultacji będzie rozpatrzenie przez Radę Miejską Śmigla projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025”.

Projekt programu współpracy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki

Powiadom znajomego